גלגל ענק לצפייה ישירה ולהורדה



הסרט גלגל ענק לצפייה ישירה ולהורדה מגולל את סיפורו של בקוני איילנד של שנות ה-50, בין הגלגל הענק, הקרוסלה ודוכני המשחקים, ארבע דמויות מוצאות את עצמן בצומת דרכים – ג'יני היא שחקנית עבר שממלצרת ביום אבל בעיקר דואגת לבנה שמעדיף לבלות בקולנוע במקום בבית הספר; האמפטי הוא בעלה שמפעיל את הקרוסלה בפארק, מיקי הוא מציל צעיר וכריזמטי שחולם להיוסגורת סופר וקרולינה היא בתו היפה של האמפטי שנקלעה לצרה ועכשיו בורחת מהמאפיה.

תקציר הסרט גלגל ענק: "גלגל ענק" הוא סרטו החדש של וודי אלן, שהופק על ידי ענקית האינטרנט "אמזון", ובכיכובם של קייט וינסלט, ג'סטין טימברלייק, ג'ונו טמפל וג'ים בלושי. סיפורו של זוג מניו ג'רזי שחי את חייו בשקט אפרורי - הבעל מפעיל את גלגל הענק החדש והאישה היא עקרת בית. כשבת מסתורית של הגבר מופיעה בביתם, ומספרת כי היא "מסומנת" על ידי המאפיה שנחושה לחסלה בגלל המידע שנמצא ברשותה, חייהם מתהפכים על פניהם - ממש כמו סיבוב של גלגל ענק. מועד יציאה: 07.12.2017 ארץ: ארצות הברית, 2017 אורך: 101 דקות בימוי: וודי אלן שחקנים: קייט וינסלט, ג'סטין טימברלייק, ג'ונו טמפל, ג'ים בלושי. תרגום מובנה לעברית.

גלגל ענק לצפייה ישירה ולהורדה:

אתר זה הוא אתר מידע אשר מספק מידע ותוכן חיוני לגולשים ברשת. אנו מאפשרים גישה לתוכן דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית וישירה.