מלחמת הכוכבים - אחרוני הג'דיי לצפייה ישירה ולהורדה



הסרט מלחמת הכוכבים - אחרוני הג'דיי לצפייה ישירה ולהורדה אשר נכתב ובוים על ידי ריאן ג'ונסון ממשיך את קו העלילה שהחל במלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר עם חברי הצוות מארק האמיל, קארי פישר, אדם דרייבר, דייזי רידלי, ג'ון בויגה, אוסקר אייזק, לופיטה ניונגו, דונל גליסון, אנתוני דניאלס, גוונדלין כריסטי, ואנדי סירקיס השבים לככב. השחקנים החדשים אשר מצטרפים לצוות הם זוכה פרס האוסקר בניסיו דל טורו, המועמדת לפרס האוסקר לורה דרן והשחקנית הצעירה והמוכשרת קלי מארי טרן.

תקציר מלחמת הכוכבים - אחרוני הג'דיי - פרק 8: אחרי שיצאה אל עולם גדול יותר ב"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", ממשיכה ריי את הרפתקואותיה עם פו ופין, שותפיה למסע. במהרה מצטרף אליהם חבר נוסף למסע, הלוא הוא לוק סקייוקר, שכמו שם הסרט הוא הג'דיי האחרון שנותר בחיים. הסרט הוא החלק השמיני של סאגת "מלחמת הכוכבים" והוא החלק השני בטרילוגיה השלישית, שהיא למעשה הראשונה בסדרה. מועד יציאה: 14.12.2017 ארץ: ארצות הברית, 2017 שפה: אנגלית, תרגום בעברית. אורך הסרט: 152 דקות. תרגום מובנה לעברית.

מלחמת הכוכבים - אחרוני הג'דיי לצפייה ישירה ולהורדה:

אתר זה הוא אתר מידע אשר מספק מידע ותוכן חיוני לגולשים ברשת. אנו מאפשרים גישה לתוכן דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית וישירה.