מפלצת של מלון 3: יוצאים לחופשה לצפייה ישירה ולהורדה



הסרט מפלצת של מלון 3: יוצאים לחופשה לצפייה ישירה ולהורדה מגולל את סופורו של מייביס, אשר מפתיעה את דרקולה עם מסע המשפחה על ספינת תענוגות יוקרתית למפלצות על-מנת שיוכל לצאת לחופשה מבית המלון שלו. שאר חבריו של דרקולה לא יכלו להתאפק ומצטרפים גם הם לשיט. אהבה מתחילה לפרוח כאשר דרקולה פוגש את אריקה, הקפטנית המסתורית של הספינה. עכשיו תורה של מייביס להיות הבת המגוננת, המנסה להפריד בין אביה לאריקה. מה שהם לא יודעים כי מושא אהבתו החדשה של דרקולה היא למעשה צאצאית של ואן הלסינג, האויב המושבע של דרקולה וכל המפלצות.

תקציר הסרט מפלצת של מלון 3: יוצאים לחופשה - דיבוב לעברית ותרגום מובנה לעברית: הנה עובדה אחת ידועה בקשר לדרקולה הוא לא רק נסיך האופל הוא גם אב מגן מאוד לנערה בשם מייביס. דרקולה בונה את בית מלון טרנסילבניה כאזור מבטחים למייבן בוא היא תוכל לגדול בשקט ובנוסף הוא מארח בו גם את המפלצות המוכרות ביותר בעולם – פרנקנשטיין ואשתו, המומיה, האיש הנעלם ומשפחה של אנשי זאב. האם האב יצליח להישאר בשלווה כאשר בן אנוש צעיר מגיע גם הוא לבית המלון ומושך את עינה של מייביס. אורך הסרט: 100 דקות. תרגום מובנה לעברית.

מפלצת של מלון 3 לצפייה ישירה ולהורדה:

אתר זה הוא אתר מידע אשר מספק מידע ותוכן חיוני לגולשים ברשת. אנו מאפשרים גישה לתוכן דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית וישירה.