הנוקמים 3: מלחמת האינסוף לצפייה ישירה ולהורדה



הסרט הנוקמים 3: מלחמת האינסוף לצפייה ישירה ולהורדה מגולל את סיפורה של הסרט השלישי בסדרת "הנוקמים" מפגיש את כל גיבורי העל האהובים של מארוול, מחבורת "הנוקמים" הכוללת את החברים הקבועים איירון מן (רוברט דאוני ג'וניור), קפטן אמריקה (כריס אוונס), האלמנה השחורה (סקרלט ג'והנסון) ועוד, ועד ד"ר סטריינג' (בנדיקט קמברבץ') ואפילו החבורה הפרועה מ"שומרי הגלקסיה", שבשלב זה מבליחה לשנייה בודדת בטיזר. יחדיו כולם ילחמו בתאנוס, שמנסה להשיג את אבני האינסוף שיקנו לו שליטה ביקום, בזמן ובמציאות כולה.

תקציר הסרט הנוקמים מלחמת האינסוף - תרגום מובנה לעברית: מסע קולנועי חסר תקדים שעשייתו נמשכה עשור שנים ומאגדת בתוכו את כל היקום הקולנועי של מארוול. "הנוקמים: מלחמת האינסוף" מביאה אל המסך את הקרב האולטימטיבי של כל הזמנים. הנוקמים וגיבורי העל בני בריתם מתחייבים ללכת עד הסוף כדי להביס את תאנוס העוצמתי לפני מפץ הרסני שיחסל את היקום. בהשתתפות: רוברט דאוני ג'וניור, כריס אוואנס, כריס המסוורת, סקארלט ג'והנסון, מרק ראפלו ועוד.

הנוקמים 3 מלחמת האינסוף לצפייה ישירה ולהורדה:

אתר זה הוא אתר מידע אשר מספק מידע ותוכן חיוני לגולשים ברשת. אנו מאפשרים גישה לתוכן דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית וישירה.