טיסה 112 לצפייה ישירה ולהורדה



הסרט טיסה 112 לצפייה ישירה ולהורדה מתקרבת לנחיתה. צוות המטוס מבקש אישור נחיתה. באותו הרגע במגדל הפיקוח הפקח האחראי על המסלול לא שומע אותם, הוא עסוק בבעיה טכנית ומוריד את האוזניות שלו. כמה שניות קריטיות גורמות לאסון.על הקרקע ממתין למשפחתו רומן מלניק (ארנולד שוורצנגר), וכשהטיסה נעלמת מהמסך, ומתאחרת הוא ניגש לדלפק חברת התעופה. כעבור שניות מועטות חייו ישתנו ללא הכר. כל מה שהיה חשוב בחייו נמחק. טיסה 112 לצפייה ישירה, במהרה מתגלות מסקנות ועדת החקירה, שמו של פקח מגדל הפיקוח האחראי לאסון - ג'ייק בוננוס, ומה שקרה באותן שניות גורליות.רומן (שוורצנגר) פותח בחקירה משלו, הוא חייב למצוא את האיש האחראי. חייו של ג׳ייק גם הם מתרסקים ברגע. הוא נאלץ לשנות זהות, נישואיו מתפרקים, הוא מאבד את מקום עבודתו ויורד למחתרת. אחרי 478 ימים השניים יפגשו.

תקציר הסרט טיסה 112: סרט בהפקתו של הבמאי דארן ארונופסקי המבוסס על אירועים אמיתיים. טיסה 112 מתקרבת לנחיתה, אבל באותו הרגע הפקח האחראי על המסלול לא שומע אותם - הוא מוריד את האזניות כדי להתעסק עם בעיה טכנית. השניות הקריטיות האלה גורמות לאסון. ז'אנר: פעולה, מתח מועד יציאה: 14.12.2017 ארץ: ארצות הברית שפה: אנגלית אורך: 94 דקות בימוי: אליוט לסטר שחקנים: ארנולד שוורצנגר, סקוט מק'ניירי ומגי גרייס תסריטאי: חבייר גולון. תרגום מובנה לעברית.

טיסה 112 לצפייה ישירה ולהורדה:

אתר זה הוא אתר מידע אשר מספק מידע ותוכן חיוני לגולשים ברשת. אנו מאפשרים גישה לתוכן דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית וישירה.