צורת המים לצפייה ישירה ולהורדה



הסרט צורת המים לצפייה ישירה ולהורדה מגולל את סיפורו של אליסה אספוזיטו היא אשה עכברית, אבל אינטליגנטית ותפיסתית, שהפכה אילמת על ידי פציעה שנגרמה לה כתינוקת. היא עובדת משמרת הלילה בתור שוער במרכז המחקר אוקאם האווירי החשאי ב בולטימור במהלך המלחמה הקרה בשנתי ה -1960 המוקדמות. יום אחד, המתקן מקבל "נכס" חדש אשר נתפס על ידי קולונל מתעלל ואכזרי ריצ 'רד סטריקלנד מן הנהר בדרום אמריקה. העלילה המתחוללת על רקע המלחמה הקרה בארה"ב בשנת 1962. במעבדה ממשלתית סודית לכודה אליסה בבידוד. כאשר היא והקולגה שלה מגלות ניסוי מסווג וסודי על יצור ימי, חייה משתנים מהקצה אל הקצה.

תקציר הסרט צורת המים - תרגום מובנה לעברית: אחרי שלאליסה יש מפגש קצר עם הנכסים, אשר הוא מגלה הוא דו-חיים - דמוי אדם יצור, היא מתחילה להתגנב לחדר בו הוא מרוסן על ידי מתכות כבדות אזיקים ושרשרות. אליסה מבלה בחשאי עם הנכסים, מאכילה אותו ביצים קשות ושיתוף הביג בנד מוסיקה על ידי בני גודמן ומוסיקאים אחרים באמצעות רשומות שחקו על נייד פטיפון פטיפון. עם הזמן, שני מתחילים לסמוך אחד על השני ולהיות חברים, למרות שאף אחד לא יכול לדבר.

צורת המים לצפייה ישירה ולהורדה:

אתר זה הוא אתר מידע אשר מספק מידע ותוכן חיוני לגולשים ברשת. אנו מאפשרים גישה לתוכן דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית וישירה.