מסתור לצפייה ישירה ולהורדה



הסרט מסתור לצפייה ישירה ולהורדה מגולל את סיפורה של נעמי, סוכנת מוסד מצטיינת הנושאת עימה כאב אישי גדול, נשלחת לגרמניה לשמור על מונה, משתפת פעולה לבנונית שנחשפה והוצאה בבהילות מביירות. מונה השאירה מאחוריה עניינים לא פתורים והשבועיים שתוכננו להיות שקטים הופכים במהרה לרוויי מתח וסכנה גדולה לשתי הנשים שחולקות יחדיו דירת מסתור שמסביבה רוחשים כוחות אפלים.

תקציר הסרט מסתור - תרגום מובנה לעברית: נעמי רימון (נטע ריסקין), סוכנת מוסד מצטיינת, נושאת עימה כאב אישי גדול שנובע מאובדן בעלה מיקי בארוע טרור באפריקה ורגשות אשמה שרק הולכים ומתגברים. ההצעה לנסוע לאירופה לשמור על "איזו לבנונית אחת" נשמעת לה כמו רעיון טוב. שבועיים של התאוששות וכמו שאמר לה הבוס "אין לך מה לדאוג, אף אחד לא מכיר את הדירת מסתור הזאת וכל מה שאת צריכה לעשות זה לוודא שליסה לא תעשה שטויות". ליסה חדד (גולשיפטה פרהאני), בת למשפחה לבנונית עשירה, מלכת מונקו, קאן ומונטה קרלו, אם חד הורית, מאהבת של גברים רבי עוצמה – עובדת בשביל ישראל

מסתור לצפייה ישירה ולהורדה:

אתר זה הוא אתר מידע אשר מספק מידע ותוכן חיוני לגולשים ברשת. אנו מאפשרים גישה לתוכן דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית וישירה.